Wnioski o usunięcie azbestu.

Informacja AZBEST 2021

Osoby chcące skorzystać z dofinansowania w 2021 r. na usunięcie wyrobów zawierających azbest z terenu swojej nieruchomości zobowiązane są do złożenia wniosku wraz z niezbędnymi załącznikami w Urzędzie Gminy Drzycim, ul. Podgórna 10, 86-140 Drzycim, tel. (52) 33 17 079 wew. 28. Wzory dokumentów dostępne są na stronie internetowej www.drzycim.pl (w katalogu ZAŁATW SPRAWĘ – AZBEST 2021).

TERMIN SKŁADANIA WNIOSKÓW DO 26 LUTEGO 2021 r.

Realizację przedsięwzięcia planuje się w okresie sierpień – październik 2021 r.

 Wymiana poszyć dachowych jak i innych prac remontowo – budowlanych wymaga zgłoszenia lub pozwolenia na budowę Starosty Świeckiego.

Jednocześnie, informujemy, że Gmina Drzycim przystąpi do Programu tylko wtedy gdy zakwalifikuje się na dofinansowanie z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Toruniu  na rok 2021 na „Demontaż, transport i utylizację wyrobów zawierających azbest”. 

Pliki do pobrania:
  1. Informacja o wyrobach zawierających azbet (107kB) pdf

  2. Wzór wniosku (14kB) word

  3. Oświadczenia (13kB) word

  4. Oświadczenie dane osobowe.docx (12kB) word

  5. Oświadczenie - bez demontażu (13kB) word

  6. Klauzula informacyjna.docx (15kB) word

metryczka


Wytworzył: Aleksandra Lubińska (12 stycznia 2017)
Opublikował: Daniel Pożoga (12 stycznia 2017, 12:42:06)

Ostatnia zmiana: Daniel Pożoga (1 lutego 2021, 15:11:00)
Zmieniono: Zaktualizowano informację na 2021 rok.

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 1692