Wnioski o usunięcie azbestu.

Informacja AZBEST 2022

Osoby chcące skorzystać z dofinansowania w 2022 r. na usunięcie wyrobów zawierających azbest z terenu swojej nieruchomości zobowiązane są do złożenia wniosku wraz z niezbędnymi załącznikami w Urzędzie Gminy Drzycim, ul. Podgórna 10, 86-140 Drzycim, tel. (52) 33 17 079 wew. 28. Wzory dokumentów dostępne są na stronie internetowej www.drzycim.pl (w katalogu ZAŁATW SPRAWĘ – AZBEST 2022).

TERMIN SKŁADANIA WNIOSKÓW DO 28 LUTEGO 2022 r.

Realizację przedsięwzięcia planuje się w okresie maj – październik 2022 r.

Wymiana poszyć dachowych jak i innych prac remontowo – budowlanych wymaga zgłoszenia lub pozwolenia na budowę Starosty Świeckiego.

Pliki do pobrania:
  1. Informacja_o_wyrobach_zawierajacych_azbet.pdf (107kB) pdf

  2. Klauzula informacyjna.docx (15kB) word

  3. Oświadczenie dane osobowe.docx (12kB) word

  4. OŚWIADCZENIE.docx (13kB) word

  5. OŚWIADCZENIE_bez_demontażu.docx (13kB) word

  6. wzór wniosku.docx (14kB) word

metryczka


Wytworzył: Aleksandra Lubińska (12 stycznia 2017)
Opublikował: Daniel Pożoga (12 stycznia 2017, 12:42:06)

Ostatnia zmiana: Daniel Pożoga (21 stycznia 2022, 10:42:00)
Zmieniono: Aktualizacja informacji.

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 2684